Långt Från Stureplan!!

Nu kör jag igång bloggen som ska  ge er det senaste nyheterna från vad som sker i Haparanda och  i framtiden ska det även komma upp lite olika listor  på vad som är Ute och Inne egentligen!!

ska även ladda upp lite bilder  så ni får en flashback över vad som hänt i sommar=)


Idag måndag den 8/9  !!
Vaknar upp som vanligt  lagomt till Lunch =))  och givetvis väntar Saigon i tornio på 2 hungriga grabbar..
Efter lunch  var det biltvätt på schemat sen vidare till kukkola och njuta av vackra torneälven och 3 st tjuvfiskare!! (finns såna också)  efter det  blev det karungi  och Jag  fick prova skjuta med nån slags vapen (man tror om den var  laglig) =) 
 kan ju konstatera att jag skulle då inte bli nån bra sniper iaf =)  men träning ger färdighet!!=)

  Under eftermiddagen får jag då ett samtal från  den underbara tjejen jag Dejtar   tyvärr så fanns det inte tid till att träffas idag men men (man kan inte alltid vinna) .. Jag bet ihop och drog hem och kollade på prison break istället... *spännande* 
 
    Sen får jag ett intressant samtal från Kuski  som verkar ha fått tag på information som många skulle betala stora pengar för!!=)  
 
     Allas våran rocko har tydligen lyckats med nånting helt otroligt!!!!  Jag ringer genast upp instruktören och frågar om detta stämmer !  som vanligt kan jag inte ta detta i telefon eftersom den kan vara avlyssnad! Jag drar  genast hem till Instruktören där jag även får sällskap av  den Store Miki!!
   Fort kommer det fram att rykterna  stämmer!! vi blir helt  off och vet inte vad vi ska säga  Rocko svävar på moln och vi vet inte hur vi ska få ner honom!

  Först nu senare börjar jag släppa tankarna om instruktören och hans Bravader..
 
  Nu har Jag just pratat i telefon igen med  (hon) den underbara=)    även kallad M  nånting=)..


 Jag tror vi kom fram till att snart ska vi träffas igen och mysa och hitta på nå vilda lekar kanske!!=) 


 Nu till en helt annan sak   nämligen Ishockey!!
 det är många som undrar  vart  (PartyBoy) ska spela i vinter
  det ryktades om Asplöven sen blev det kalix och sen Tornio,Lysekil kanske?  men
  Han dök upp i finska Tornios laguppställning  men enligt rykten lockar Franska montpellier och tyska schweinfurth
   och det senaste belgiska phamtoms deurne!!
  men Partyboy tackar för intresset och säger att karriären gåt mot sitt slut och i framtiden vill han hellre stå i ett bås och lära ut lite av sin otroliga teknik!

       *   Veckans lista just nu!!
             Hetast !!
           1: Anders kök och Bar (oxifilepastan)
            2:  cafe rosa maria  (kaffe+ögongodis)
             3: The umppitunneli! (billigaste drinkarna i norden)

               kallt!!
              1: Abc  (kaffet sägs vara dåligt)
              2:  Bio  (finns inget sånt)
              3:  Dataspel! (har det inte förstört nog med människor redan?)

 nej nu är det dags att gå och sova  och försöka drömma om nå sött..=) sommarträning 2008

    



 




 


Kommentarer
Postat av: Peter

Jaha det är här man kommer å va me på topp listan

2008-09-09 @ 23:09:18
Postat av: bloggen

ja Det som e Hett ska givetvis nämnas här=)

2008-09-10 @ 08:45:08
Postat av: ei vittu

hahahahahahahahahahahahahahahahahaha

2008-09-13 @ 15:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0